.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز به کار ستاد استانی صبر در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از آغاز فعالیت ستاد استانی صبر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران از آغاز فعالیت ستاد استانی صبر با هدف توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ صلح و سازش در جامعه خبر داد و گفت:سه محور فعالیت دستگاه قضا پیشگیری از وقوع جرم، ایجاد صلح و سازش و صدور احکام قاطع و بازدارند و اجرای آن است.

او  با اشاره به اینکه هرگونه اقدام قضایی در برخورد با جرم و ناهنجاری و فصل خصومت از جهات گوناگون هزینه‌های بسیار سنگینی در برخواهد خواهد داشت، افزود: صلح و سازش از جنبه‌های گوناگون اجتماعی و فرهنگی هم برای فرد و هم برای جامعه آثار و برکات بسیاری خواهد داشت.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه قضات در همه پرونده‌های قضایی تلاش خواهند کرد مقدمات و شرایط صلح و سازش را فراهم کنند، گفت: ایجاد صلح و سازش در همه مکاتب و مذاهب توصیه شده که دین مبین اسلام به این امر خطیر و باارزش با نگاه ویژه‌ای نگریسته است.

او  شاکله فرهنگی ایران اسلامی بویژه مازندران را مبتی بر ایثار، گذشت، بزرگ منشی و صمیمیت مبتی بر مبانی اسلامی دانسته و افزود: اختلافات قومی، اجتماعی و فردی از دیرباز تاکنون با حضور علما و اشخاص ذینفوذ و ریش سفید حل و فصل می‌شد که لازم است با بهره گیری از این ظرفیت باارزش گام‌های موثری در ایجاد صلح و سازش برداشته تا همچنان نقطه پایان اختلافات دمیدن روح رأفت و مهربانی باشد.

حجت الاسلام اکبری ضمن توصیه و تأکید به اجرای دقیق و کارشناسی دستورالعمل ستاد ملی صبر از مسئولین و اعضای این ستاد خواسته تا با بهرمندی از ظرفیت‌های گوناگون نظیر رسانه استانی؛ فضای مجازی و بسیج مستضعفین نهضت صلح و سازش را در سراسر استان ایجاد کرده و با همان سازوکار تدوین شده در دستورالعمل این ستاد همه آحاد مردم اعم از علما، روحانیون، مسئولین، کارمندان، اصناف، دانشجویان را در گروه‌های تخصصی صلح و سازش بسیج عمومی کنند.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.836 seconds.